Dit beeldje is afgeleid van een foto uit het boek "ons kent ons" met daarin allerlei typetjes van van Kooten & de Bie. Dit is een / mijn interpretatie van Frank van Putten gespeeld door Wim de Bie een van de onvergetelijke typetjes van hem en tevens ook een soort van postume ode aan hem. Het gezicht is niet erg gelijkend geworden maar ik vind het alsnog een geslaagd beeldje!